Dacă ai orice problemă sau întrebare legată de dispozitivul nostru, te rugăm să contactezi Partenerul de la care ai achiziţionat dispozitivul.
Detaliile de contact ale partenerului tău cel mai apropiat le poți găsi cu ușurință în fila Parteneri.
Dar înainte de a apela la un profesionist, poţi utiliza prezentele sfaturi de bază.
Ce poţi face înainte de a apela la service?
Înainte de a apela la service, verifică:
1. Dacă apa curge prin dispozitiv?
Setează ecranul dedurizatorului pe indicatorul debitului curent:
Deschide orice robinet situat pe instalaţie după dispozitiv şi verifică dacă dispozitivul va afişa debitul de apă.
2. 2. Dacă transfomatorul este conectat la o priză de alimentare şi dacă reţeaua are curent?
3. Dacă în rezervorul de saramură este sare şi nu s-a format o depunere de sare?
Dispozitivele noastre au o garanţie pe termen lung şi certificate de calitate.